Herkese hayırlı günler diliyorum buradaki birkaç arkadaşın tavsiyesi üzerine doktoruma da sorarak bulantı ilacını aldım gerçekten de çok memnun kaldım ((teşekkür ederim sizlerede)🤗 hemen ilk günden bulantılarım hafifledi şu an hiç yok gibi. Benim sorum:
istediğim gibi ilacı bırakıp tekrar başlayabiliyor muyum?
randevum iki hafta sonra Doktorumu da bir bunun için aramak istemiyorum kullananlar varsa beni aydınlatabilir mi.