Öncelikle biraz uzun olacak şimdiden kusura bakmayın ben 22 ocak cuma günü hafif sancılarla hastaneye gitim doktorum sadece 1cm açıklığının olduğunu günü bekle dedi sonra ben eve geldim ,ocak 26 akşam ostu hafif su ilk önce ihtaplanma sandım sonra adet sancılarına benzeyen sancılar gelmeye başladı bende eşimi bekledim işten geldi yemek yedik eşime söyledim hafif suyum geliyor eşim hastaneye gidelim deyince yok ben hastaneye gelmem bisey olmaz dedim sonra neyse hastaneye gitik evet suyum gelmeye başlamış acilden giriş yaptık beni dogum haneye yolladılar doktor gelip bakınca sen bu çocuğu doğramasın dedi boyun kısa bebekte uzun olduğu için dönemiyor sonra beni servise aldılar kendi doktorum geldi nst ye bağladılar doktorum sen doğurursun dedi sonra fitil verdiler sonra dilimin altına hap koydular sancılarım çoğaldı dayanamıyordum sonra doktorum bebeğin başının şiştiğini aceleylen seni doğuma alacağız dedi 6cm ile doğuma girdim çok zor bir dogum oldu bebeğim ters geldiği için dikişlerim çok fazla doktor ikin diyor ıkınma gelmiyor ki sonra doktor ıkınmasan bebek öleceğini söyledi sonra gelmeyince doktor vakumla çekti tam 10 defa sonunda doğudu ama ağlayamadı nefesiz kaldığı için hemen yogun bakıma aldılar o arada dikişlerim atıldı dikişlerimi hepsini hisetim oğlusum bugunle9 gündür yoğum bakımda herkesin duasını bekliyorum bu arda bebeğim 3500 kilo 51cm doğdu sormak istediğiniz biseyler olursa cvp verebilirim