Elifsu63 ben şu an ikinciye hamileyim. Oğlum kardeşi doğduğunda 2.5 yaşında olacak. Benim kardeşim ile4 yas var aramda çok sorun oluyor anlaşma açısından birimizin ergenligi biterken diğeri ergenliğe girdi. Birimiz lise sınavına hazırlanırken birimiz üniversite sınavına hazırlandı. Her şeyimiz cakisti ve sorun çıktı cinsiyet farkı da olunca. Ki bu sorduğum çoğu kişide böyle evet kardeşler arası yaş farklı anne açısından iyi ama kardeşlik açısından zor oluyor bence. Kendimi maddi manevi hazır hissettim oğlum 17 aylık olunca hamile kaldım Allah nasip etti çok şükür bu da erkek olacak iyiki fark çok olmamış yoksa iki erkek birbirini sinir ederdi. Elbette dediklerimin tam tersini yaşayan aileler de vardır. Herkesin kendi tercihi tek çocuk düşünene de saygı duyarım yaş farkını fazla tutana da