Ozi1234 benimde sancılarım y0ksek çıkmıştı 100 lerde ben hissetmyorum diye yatış yaptılar suni sancıda kendi sancom vardı diye vermediler bide bebeğin kalp atışlarını zayıflatır diye taburcu ettrdim dün kendimi cumartesi kpntrole gtcem açılmam hiç yoktu alttan muayene ola ola sadece 2 parmak kadar oldu napsam kızlar yardımcı olun