Canım ben doktoruma danıştım hiç bir sakınca görmedi hatta her gün 1türk kahvesi içme hakkımın olduğunu bile belirtti. Eğer canım nescafe tarzı istiyorsa da kafeinsiz satılıyor ondan alıp icebilirsin. Eğer normal süt icinde gaz yapar dersende laktozsuz süt ve kafeinsiz kahve süper Oluyor önerirm ve gönül rahatlığıylada icersn 👍🏻 Ben hamile kalmadan önce iş sebebiyle 10bardağı bile geçiyordu içtiğim kahve oyüzden kahveyi seven biriyim