elifinannesiiii 14 haftalık gebeyim son 3 gündür karın alt bölgesi daha çok vagina üstünde zonklama tarzında ağrılar hissediyorum bu ağrıların doğuma yakın yaşandığını duymuştum ama benim gibi bu haftalarda yaşayanlarınız var mıdır acaba ?
Kiymet elifinannesiiii haftan erken doktor kontrolunde soyle doktoruna muhtemelen enfeksiyonel birşeydir diye düşünüyorum
firdevs__tozgun elifinannesiiii bende yaşadım aynısını 13 haftalıkken ayakta çok duruyosan ondandır dedi doktorum bir iki tahlil yaptı bişey çıkmadı
Mervuras26 elifinannesiiii ara ara hissediliyor galiba bende 25. Haftadayım dün tekrar hissettin ağrıyı bebeğin pozisyonu ile ilgili olabilir , genelde normal diyorlar ama danışmakta fayda var 🤗
Funda- elifinannesiiii 20. Haftadayım ara ara olarak bende hissediyorum doktorum normal dedi kuzum yatıyorum dinleniyorum
elifinannesiiii Kiymet dr uma msj attım cevaplamasını bekliyorum. İdrar yolları enfeksiyonu gibi mi düşündünüz?
Eni elifinannesiiii belki bebek büyüdüğü için oluyordur ben de sormuştum normal demişti. Size ne diyecek acaba?
elifinannesiiii Eni benim doktorumda normal karşıladığını söyledi canım. Dinlenmekle geçen ağrılar ise sıkıntı yok dedi.
elifinannesiiii Funda- allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin canım. Bende dinleniyorum artık bıraktım herşeyi 🤗