Merhaba arkadaşlar ben 32 haftalık hamileyim içinde bulunduğum duygu durumundan mıdır nedendir bilemiyorum ama bebeğimle duygusal bir bağ kuramıyorum. Yani seviyorum tabiki ama sanki o bana bağlı olmayacak gibi hissediyorum. Bebeğin dönüşleri bazen canımı acıtıyor ve dokunarak tepki veriyor mu diye hissetmeye çalıştığımda dahi bi bağ oluşmuyor sanki çevremdekilere sorduğumda bizim hiç böyle değildi falan diyorlar iyice üzülüyorum. Sizce bunun sebebi nedir böyle bişey yaşayan var mı?