Bfduam Hanımlar bu folik asiti içtiğim de midem bulanırdı hafif de olsa, bi süredir içmiyorum bulantım da olmuyor. İlaca bağlı mı böyleydi diye fikirlerinizi almak istedim. Sizde de benzer miydi durum?
Boncukbeyinannesi Bfduam ben de inofolic combi kullandım ama mide bulantısı vs hiç yaşamadım. Toz olanını denediniz mi gerçi combi olan daha etkili
Hatice35 Bfduam doktorum çocuk olması için verdi ben Bi ay kullandım Bi sıkıntı yaşamadım o ay içindede hamile kaldım
3458 Bfduam mıde bulantısı değil de bende aşırı sekılde kaşıntı ve yanma yapmıştı şimdi pembesını ınofolıc kullanıyorum hıc bır yan etkısı olmadı .
Bfduam Fatmanurgulll bünyeye göre değışken, benimde sürekli hafif de olsa bulanıyordu. Üç ay kullandım. Senin kaçıncı ay?
Boncukbeyinannesi Bfduam ben 2 ay kullandım ilk gebeligimden tecrübeli olduğum için bu sefer 2 ay kullanmak yetti çok şükür
Hatice35 Tayfunelif Ben hamile kalmadan üç ay önce folidace kullandım aynı zamanda da tedavi görüyordum çikolata kistim vardı üç ay o folik asitti kullandıktan sonra doktor bana inofolik yazdı kullandım daha bitmeden hamile olduğumu öğrendim