Bebeklerim dünyaya geldi 👶👶
34+2 de nst sancısı görmüştü doktorum , ama ben hissetmedim hiç hissetmeye biliniyormuş meğer , hep ya sancıyla ya suyum gelerek
yada planlı gideceğimi sanardım. 2 gün hastanede yatıp kontrol altına alındım ,
ciğer geliştirici vurulmuş sancı kesici ilaçlar ile tedavi edilmiştim :
kendi isteğimle eve çıkmak istedim , ertesi gün nst de yine sancı görünce doktor doğuma alınmam gerektiğini söyledi hic doğurmak istemedim daha 2 hafta daha kalmalarını çok isterdim gelişimleri için 😖 03.02.2021 de dünyaya geldi miniklerim aniden
tabi hemenn küveze .. anca doğumda gördüm bebişlermi 🙌🏻
İns hemen çocuklarıma kavuşurum ..