ferus canım benimde hamileliğimin basindan beri migdem yanıyor 20. Haftadan sonra dahada arttı bazen dayanılmaz bir hal alıyor ve bende gaviscon kullanıyorum başından beri kaç şişe bitirmişimdir inan sayamadim benimde bazen 2 günde bir şişe bitirdiğim oluyordu suan 38 haftaligiz Perşembe doğumum var Allah izin veririse hiç bir skintisini yaşamadim dayanılmaz bir hal aliyirsa mecbur kullanılıyor için rahat olsun yani 😊