Evet kizlar çok şükür bende bebeğime kavuştum biliyorsunuz dur Fransa’ya geleli bir seneden fazla oldu muaneler filan derken hastaneden sezeryen tarihimizi aldık ve çarşamba hunu sabah 8 de girisimiz yapıldı dil bilmediğim için çok.korkuyordum.nasil.anlasacaz filan diye neyse türk çalışanları da varmış saat 3/30 gibi herşey uazir oldu amalyaghaneye girdim belden asaya uyusturuldum ve heycanliyim baş ucumda Türk bir anestezi uzmanı vardı tabi amalyaghaneye girmeden önce bir şişe kırmızı su verdiler ve onunla duş almaami istediler dezenfektan ettim kendimi onunla neyse beni soydular serum takili taysiyon aleti filan herşey hazırdı ve başlamışlardı sonra ismini hayyatya unutmamm Nurcan hanım bebeğinin nasıl. Dogdugunu görmek istermisin dedi evet dedim önümdeki perdemi kaldılar bir baktım.kafasi çıkmış ve boynunda kordon dolanmış ve kolunada dolanmış ikinmami istediler var gücümle ikindim.ve kızım çıktı sonra ten teması yaptılar 3:215gr 46cm di kızım küçücük geldi gözüme ablası büyüdüğü için şuan yanımda burdaki hastane çok iyi çok ilgililer dil bilmediğim halde anlasmaya çalışıyoruz yeri geliyor telefonlarımızdan ceviri yapıyoruz iki sate bir biri leri geliyo biri bebeğe bakıyor biri bana bakıyor biri benim.dikislerimi vs kontrol ediyor birisi bebeğin mama ve kaka takibini filan yapıyor çok kısa oldu 😘😁😁 rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin hep dua ettim herkese evlat istiyene evlat iş istiyene iş ama bu uygulamada dan çıkmak istemiyorum hepinizi çok seviyorum Allah’a emanet olun