Gmommysboy evett ya o gögüs sıkışması karın büyüdüğü için organlar hep yukarı çıkıyormuş diyafram vs o yüzden bende gece yataga girince bazı geceler zor nefes alıyorum ve astım hastasıyım ama hemen kalkıp yürüyorum evin içinde sonra geçiyo ve bide tıka basa yemek yiyince oluyo 😂 heralde midem dolu oluyo bebekte bastırıyo yer kalmıyor haahahaha organlar şikayetçi hahah