Merhaba kızlar son 9 haftam kaldı inşallah doğurcam günü iple cekiyorum ama zamanında gelsin istiyorum tabiki. Size sorum şu bu bnm 2.gebeliğim ilknde göbek deliğimn etrafında öinik minik çatlaklar olmustu 38.haftada ama doğumdan snra farkedilmiyorlardı sadece ben bildiğim için göbeğimi gerdirrsem fark ediyordum. TAbi suanda onlar görünüyor parlak beyaz ama asırı kasınıyor sadece orası kasınıyor catlak kremi sürüyorum mustela ilk gebelimdede onu kullanmıstım ama 36 dan snra bırakınca catlamıstım cok az. Annem dün dediki kasınırken ben sen catlamıssındır heryerin ama görünmez doğumdan sonra görünür bu doğru mu? Hamileyken catlayınca görünmüyor mu?