Merhaba arkadaşlar 9. Hafta içindeyim ilk gebeliğim çok tedirginim bişey olacak diye çok korkuyorum çokta düşünmek istemiyorum ama böyle evde ultrason olsa da bakabilsem arada 😔 Neyse çok uzatmadan belim ve kasıklarım çok ağrıyor arada kasılmalarımda oluyor aşırı derece de mide bulantısı ve tiksinti var ama kanama veya lekelenme görmedim acaba bişey olur mu diye düşünmeden edemiyorum doktora gidene kadar size sormak istedim sizce var mıdır bir sıkıntı ?