Aialdlke Tetenoz aşısından sonra kolum çok ağrıyor, aynı zamanda ateş basıyor vücudumda kırgınlık oluştu grip olcak gibi benimle aynı durumu yaşayan var mı
Melike0642 Aialdlke Normal canım ben öyle bişey yaşamadım ama hemşire buz koy demisti agrirsa sende öyle yapabilirsin ateşin çıkması da normal beni uyarmıştı hemşire 😌
Ozsen35 Aialdlke benim bir hafta kolum çok ağırmıştı canım normal ateşim olmamıştı çok şükür ama hemşire uyarmıştı benide normal yani