Gamzebydmr belime kadar olan saçlarımkuaförde yandı ve su an kısacık. Normalde sacım kumral nerden estiyse bir kez siyaha boyadım. Ara sıra hint kınası kullandım. Meğer hint kınası kesmek dış nda asla geçmiyor muş. Kuaföre verdiğim para da cabası. Hiç girişime yani canım. Saçlarım mısır püsküllü gibi oldu. Düzleltirsem de kazık gibi çirkin görünüyordu. Çok şükür daha yeni toparlandı