Ozgeyildirim ben doktoruma sorduğum da sıcak kompres yapabilirsiniz rahatlatır demişti bende soğuk buz koyduğumu soğuğun daha çok rahatlattığını söyledim seni nasıl rahatlatıcaksa öyle yapalım o zaman demişti ama benim göğüs altı bebeğe etkisi olmayan bir bölge o yüzden sizin göbek olduğu için en iyisi yinede doktorunuza sormanızda fayda var 👍🏻