Kızlar ben normalde özele gidiyirum 7+2 hamileyim geçen hafta ilk kalp atışını duyduk çok şükür doktorum üç hafta sonra gel tekrar kontrol edelim kalp atışı devam ediyomu diye dedi.. yani 18 Şubat’ta randevum.. ama benim içim içimi yiyor herşey yolunda mı diye düşünmekten kendimi alamıyorum şimdi devlet hastanesinden 9 şubata aldım sizce ozeldeki randevumumu beklemeliyim yoksa 9 şubatta gitsemm mi devlete