Melisas 40+0 ben de doğuramıyorum kervanına katıldım🙈🙈🙈 gel artık miniğim annen heyecandan ölecek. Sizlerde durumlar nasıl🌸🌸
Zeyypkr Melisas bende 40+0 ım ve doğuramıyorum🙈 sanki hep böyle içimde kalacak her gece heyecanla uyuyorum bugün suyum gelir doğuma gideriz diye yok artık umutsuzluğa kapıldım. Sanırım haftaya suni sancıyla doğurucam öyle olacak gibi geliyor artık. Her şeyi de yapıyorum yürüyüş hurma squat 😅😅
Melisas minik_kalbim 38. Haftada çantamı hazırlafım öylece bekliyor🙈 yarın muayenem var bakalım ne diyecek dr
Melisas Zeyypkr ben de sürekli espriye vurdum artık kendimi. Gelmemeye yemin etmiş benimki o yüzden gelmiyor hop yakalayın diyorum🤪
Gokceemrah Bende 37+3 oldum 18 gün var uygulamaya göre hala bi tık yok bu pazartesi kontrolüm var Doktorum açılmaya bakar mi acaba ?
Melisas Gokceemrah bana 38de bakmıştı bakmadan bir hafta önce haftaya bakacağım diye önceden söylemişti
Zeyypkr Melisas doktorumu aradım nişanın gelmesi doğumun yaklaştığının belirtisidir dedi. Bebek hareketlerini gözlemle sancın artarsa gel dedi. Sancım hiç yok şu an takip edicem bakalım p.tesi kontrole çağırmıştı zaten 2 gün suyum ya da sancım gelmezse p.tesi kontrolde bir şeyler söyler bakalım.
Melisas Bugün doktora gittim hanımlar perşembeye kadar bekleyeceğiz ded yani 41+6 olmuş olacak. O zamana kadar kendiliğinden gelir inşallah. Şuan plesenta yaşlı değil suyumda var diye bekleyecek. Biraz modum düştü artık kavuşmak istiyorum
Zeyypkr Melisas inşallah canım. Sende modunu düşürme hiç bende öyleydim hep ama en fazla bir hafta daha bekleyeceğiz sonrasında her şekilde suni sancıyla da olsa doğumu başlatacaklar son haftamız öyle düşün 🤲🏻💜