melisamother Canım bu rahim büyüme agrısından kaynaklı oluyor banada 1 hafta önce oldu sanki baskı var gibi, bıcal saplanır gibi oluyordu oturunca daha çok azalıyor merak etme vitamin eksikliğide genelde sebep olurmus, yinede doktoruna danış ☺
Crktnmltm İlk hamilelikte bu vajina ağrısı daha fazla gözüküyormuş. Bebek büyüdükçe baskıSı artıyormuş 😊 ben yerimden kalktığım zaman iki büklüm yürüyorum. 20. Haftamdan beri çekiyorum 32 haftalığım suanda 😍
Sibel3434 Aynı ağrı bende de var ve çok kötüyüm 25 haftalık iken başladı halen çekiyorum ve yatakta bile zor dönüyorum ağrıdan bu doğuma kadar sürecek galiba bende . Oturup kalkinca yürüyemiyorum ağrı ve batma oluyor doktora sordum normal dedi ama enfeksiyon da var ise ondan da ağrı olabirlmis bende enfeksiyon cıktı
Susamtanesii 29 haftalık olduk ama 20.haftadan beri aşırı şekilde vajina ağrısı var doğum yapana kadar geçmez galiba bu gidişle napalm bebeğimiz için çekicez mecbur tabi benim enfeksiyonum da var kalça ve bacak ağrım da var özellikle sağ tarafta
Crktnmltm Bende de enfeksiyon var ama hiç bacak bel ağrım yok çok şükür sadece vajina kemik ağrısı çekiyorum oda Doğuma kadar sürücek belli ki
Denis19 Ben aksam acile gidip idrar testi vercem kızlar enfeksiyondan şüphe ediyorum bu aralar bakalım inşaALLAH yoktur bişey RABBIM hayırlısıyla nasip etsin hepimize 🤗