Çok şükür bugünüme aslında ilk hamile oldugumu ögrendigim gün çok üzülmüştüm sabaha kadar oturup agladım hatta o gece kandil gecesiydi rabbim ne olur düşşun diye cok dua ettim çünkü eşimle surekli tartışirdık hatta o gece bana şiddet uygulamıştı her neyse kız kardeşim abla bak bugün kandil günü ögrendin hamile oldugunu belki bu sana ugur getirir dedi hep her neyse 38+2 günlük dogum yaptim 06 ocakda başladı sancılarım önce düzensizdi kimseye sancım oldugunu söylemedim dogum degil diye düşündüm ve o zmn istanbulun genelinde sular kesikti akşama dogru sancılarım çok sıklaştı kaynanamın yanına gittim alt katta oturuyo anne benim cok sancım var dogum galiba bu dedim inanmadı eşimi arayıp durdum cvp vermedi sancılarım dayanılmaz bir hal aldı artık eşim aksam 10 gibi geldi hiç iceri girme hastaneye gidicez dedim şakamı yapıyosun dedi oda bna o sıra sularda geldi bi sıcak suyla duş aldım hemen hastane yoluna koyulduk ben eşim kayınbabam görümcem ben direk annemi aradm anne hastaneye gel diye doktor baktıgı zaman zaten 5 santim acıklık oldugunu söyledi nst odasına aldılar hemen sancılarim cok fazlaydı ve hep dua ediyodum sonra bir doktor tekrar ultrasyonla felan baktı bebek kakası yemiş dedi tabi o sıra ćok korktum bebegime bişey olucak kolumdan bi igne vurdular tekrar acılmama baktılar 8 olmuştu yavaş yavaş ıkın dediler o sıra sancılarım daha fazlalaştı birdaha baktıklarında doguma hazırsın sakın ıkınma catala cıkana kadar dediler catala kaldırdılsr 3 4 ıkınmamda geldi bnim minik paşam hemen alıp migdesini felan yıkadılar çok şükür şuan durumu çok iyi biraz huysuz ama olucak o kadar aslında hiç istemiyodum ama şimdi iyikide olmuş diyorum onun kokusuyla huzur buluyorum rabbim sizide bir nefeste kurtarsın inşallah biraz uzun oldu hakkınızi helal dedin