20 haftalıkken gittiğimde parlaklık vardı doktor çok önemli değil büyüdükçe geçecek dedi. 5 hafta sonra gittiğimde ise tam geçmemiş ama azalmış dedi. İnternetten araştırdımda canım sıkılmıştı ama net olmadan kafama takmadım. Başka bulgularla beraber olursa önem arz ediyomuş. Tel başına parlaklık varsa sıkıntı olmazmış. Baklm diğer kontrole inşallah tamamen gitmiş olur