Merhaba kizlar çok kötüyüm şuan 2. Gebeligim ilk gebekigim çok rahattı digyrdugun ana kadar ana bunda çok kötüyüm ilk zmnkar bulnti tiksinme düşük riski iğneler ilaçlar şimdide 22. Haftamdayim baş dönmeleri mide bulantıları vücudum titriyor yani gözlerim kapanicak gibi oluyor hastaneye gidince de kansızlık dediler ama. Yani ben sanki ölüyorum 2 yaşına girecek bi oğlum var ve ben böle oldugumda ilgilenemiyorum sürekli halsiz hasta gibiyim