Betulice91 Benim doğum yapalı 3 gün oldu 🥰 tek yumurta ikizi kızlarım oldu çok şükür 🙌🏻 küvezdeler suan ins kucağıma almayı bekliyorum
Gamzeliikizlerr Betulice91 kac haftalık dogum yaptin canim. Gozun aydın alırsın inşallah hayirlisiyla prensesleri 🥰
Gamzeliikizlerr seldaas ben 6 +3 te kanamayla gitmiştim dusuk riski varmi diye bakıyodu dediki ikiz hamilesin. Iki kese var 😊❤