Mayısda kuzenimi kaZada kaybettikten sonra üzüntüden düşük yaptım ama kürtaj olmadım temizdi içim ekimde tekrar kaldım kese göründü 2 gün sonra tekrar düşük yaptım ve kürtaj oldum şubat 10 da adet olursam 4 ay olacak kürtajdan sonra sadece 1 ay korundum oğlum 5 yaşında ve okadar çok istiyorki kardeş dualarım hep vaktinde hayırlı bir kardeş oğluma şükür evladım var 🙏ama kürtajdan nekadar süre sonra gebelik yaşadınız bunu merak ediyorum pandemiden doktora gitmeye korkuyorum ama artık çok kafaya takıyorum lütfen dua edin 🙏