Mervekkc Allah bagislasin🙏 normal dogumsa nasil basladi sanci nasil oluyor tarif edebilir misin? Bir de alt dikisin olduysa onun bakimi zor mu iyilesmesi ne kadar surdu?
Bir de diyelim sutu sagip icirmek veya mama vermek gerekti, biberon 1 veya 2 seferde de hemen meme reddi yapiyor mu illa cay kasigi veya siringayla mi icirmek lazim? Ondan da ben korkuyorum ya bogazina kacirirsam diye😄