yelizb benim gebelik sürecim 5. Hafta itibari ile hep sıkıntılı geçti. Her hafta doktordaydım zaten, bazen haftada 2-3 kez.Erken doğum riskim de vardı, dopum olacağı zamanı bekliyordum açıkçası. Bir anda oldu herşey.Hareketlerini sürekli kontrol eden biriydim. Hareketlerini hissetmedim bir sabah ve öğle vaktine kadar bekledim sonra da doktorumu aradım hemen ve gel dedi. Gittiğimde yeni melek olmuştu.bebeğimi kaybetmeden 5_6 gün öncede kontrolüm vardı bir sorun yoktu herşey iyiydi gayet sadece kilosu azdı bebeğimin.Allah bize yavrumu nasip etmedi takdiri ilahi