enisenalbant Karnım da bazı yerlerinde elimi koyduğum zaman nabız hisseder gibi tık tık atıyor bu bebek mi? Yoksa ne😂😂 18.haftadayım.
dlnyny enisenalbant ya benimde öyle ama hıçkırık diyen anneler olmuş ama benim her an nabız gibi atıyor her saniye bu hıçkırık değildir herhalde kan akışı hızlanıyor sanırım
Kediannesi123 enisenalbant o senin kendi nabzın canım ☺️ Bebeğe kan akışı olduğu için gebelikte daha net hissediliyor bende gün boyu hissediyorum nerdeyse hoşuma da gidiyor açıkçası 😅
enisenalbant enisenalbant Sorduğum sorunun en güzel cevabını doktorumdan alıp sizi de aydınlatmak istedim😂 bu haftalarda belli olmayacağı için hissettiğimiz şeyler bağırsak haraketleriymiş 19.haftadan itibaren hissedebilirmişiz 😊
Sermec27 Svcnbydmr canım bebek hıckırıkları en erken 25 Ten sonra başlar o tıktıklar harekekt oluyor yani ben böyle biliyorum 🥰