Hakikitosunpasa ilk 10 gün icerde batma oldu canim 10.gun kontrole gittiğimde söyledim suanda normal demişti daha yeni oldugu için ama daha sonrasında hissetmiyorsun rahim agzin kisalmadigi surece bunun için de yürüyüş evde temizlik yasak ben sadece yemek yapıyorum kontrol dışı dışarı çıkmıyorum markete falan da gitmiyorum yani yalnız olduğum için yemeğimi yapsam yeter dedim cok şükür 26.haftaya geldik 6.ay bitiyo yatiyoruz iste canim bebislerimiz doğsun da bizde gezeriz insallah surekli yatmak insani bunaltıyo ama sakin oyle bi hata yapıp dışarı yürüyüşe falan çıkma evde işini gör yeter hayirlisi olsun insallah