36.haftadan sonra bebek normal Doğum pozisyonunu alır mı kızlar doktorun bol su iç yürüyüş yap belki döner dedi sezeryan olmak istemiyorummm korkuyorummmm birde bebişlerinizn kilosu ne kadar 2630olmuşuz biz..Doktorum normal dedi.Ama ben normal doğurmak istiyorummm hadi dönmezse 😏😱😒😒😒😒🐣🙄💙