Yok canım normal doğum pozisyonunu almış benim bebek. Ama ben bu bahsettiğin ağrıyı 14-15. haftadan beri çekiyorum. Araştırmalarıma göre anladığım kadarıyla sebep ya şunlardan biri ya da hepsi: rahmin büyüyüp kaburgalara baskı yapması, göğüslerin aşağıya doğru baskı yapması, kilo alımı, bebeğin rahim büyüdükçe bazı organları yukarı itmesi... Ben oturarak durunca acıdan ağrıdan ölecek gibi oluyorum. Ayakta ya da uzanırken sorun yok. Bu arada bugün 29+4 olduk.