Mom047 Sevgili anneler gebeliğimin 20.haftasındayım,çok afedersiniz makatımda nohut büyüklüğünde şiş var nedir bu.Hangi bölüme muayene oldunuz? Gidermi.(Kanlı felan değil,2 gündür var)Yorum istiyorummm lütfennnnn😢
Ayssmom Mom047 öyledir büyük ihtimal anlattığınıza dayanarak tek akla gelen hemoroid 💜 benimde var kabız olunca kanıyor kabız olmamaya dikkat et ve hamilelikte çıkması çok normal karşılanıyor diye biliyorum
ratatosk Mom047 normalde genel cerrahi den randevu alınıyor ama gebelikte farklı mıdır bilmiyorum. Ama lifli posalı yiyecekler bol su ve meyve tüketmeniz gerekiyor arkadaşında da dediği gibi kabız olmamaya dikkat etmeniz gerekiyor