bus12345 Merhabalar kızlar 10+5 haftalık hamileyim belim kasıkalrım çok ağrıyor idrar rengim de kırmızı givi baya koyu doktora gidene kadar sorayım dedim bilgisi olan var mı neden olabilir ?
OzgeAlya bus12345 idrar renginin kırmızı renkte olması tabikide iyi birşey değil çok mu zorladın kendini acaba temizlik vs. Lütfen hemen doktora git . Biz sadece fikir verebiliriz belki doğru belkii yanlış 👍🌸
bus12345 Ozlemyeni Tugcek33 OzgeAlya Vahide-azra eilik çok sağolun çok teşekkür ederim en kısa zaman da gdiicem umarım ciddi bir şey değildir iltihabım vardı geçen hafta Manuol kullandım İşe yaramadı sanırım
Vahide-azra İdarar yolları enf olabilir bol su için gin içinde idrar rengi açılmazsa dr mutlaka gidin ilk dönemlerde bende de olmuştu enfeksiyon, çok geçmiş olsun
eilik Bel ve kasık ağrısı normal diye biliyorum rahim büyüdüğü için oluyor demişti bana doktorum. İdrar renginin koyu olması da susuz kalmaktan olabilir bol su için, ama tabi ki en doğru cevabı doktorunuz verir 🥰