Irmakayla 11. Ci haftamda 3 gun gece gündüz baş ağrım geçmedi. Parol fayda etmedi.
En son bi gece artik ağladım ağrıdan.
Gece 2 de acile gittik. Hamileliğin basi oldüğü icin dr temkinli davraniyo zaten.
Parol serum verdi geçmezse oksijen vericez dedi.
Ve dediki bundan sonraki süreçte ağrırsa direkt acile git oksijen versinler geçirir dedi.
O akşam parol serumdan sonra agrım geçti oksijene gerek kalmadi. O gece eve geldik 4 gibi. Bebek gibi uyudugumu hatirliyorum. Sabah 7 gibi hafif yine başlayacak sanki dedim tamamen kesildi. O haftadan beri ağrımıyor. Üstelik hamilelik öncesi migrenim vardi hafta 1 ağrı cekerdim.
Size önerim cok zorlamayin bir parol seruma bakiyo serum daha etkili. Bir sıkıntı olmadi bebislerime ikiz hamileyim 😊