eda0238 Kızlar suya koyulmasindan ziyade aktara sordum kaynat iç günde 1 bardak dedi. 38. Haftamdayim. Bilgisi olan var mı bir sıkıntı yaratır mı doğumu kolaylaştırır mı?
Burciin19 eda0238 iki hafta önce doğum yaptım gerçekten suya koyduktan sonra açılmam 4 ten 9 a yükseldi yarım saatte. Ben içmeye cesaret edemedim sadece annem dudaklarıma suyu değdirdi. İçmek zorunda değilsiniz 😇
Papatya0605 Burciin19 ay gerçekten mi bende doğurdum doğurcam nerelerden bulunur aktarda var mıdır acaba
Hdmir eda0238 canım kaynatılmıyor sancın geldiğinde ılık suya at o suya 1 yasin 3 ihlas 1 fatiha nas ve Felak sürelerini oku o sudan birazcık iç ve doğuma git Allahın izni ile rahat atlatacaksın biz hep öyle yapıyoruz
heyymomm Hdmir sancı geldiğinde mi okumak zorundayız illa yoksa birkaç gün öncesinden de dualar okunabilir mi
MirzaHazal56 Hdmir ille sen mi okucaksin belki birden sancın geldi okuyamadın fırsat bulamadın kaynanan veya annen o anda okuyabilir mi
Hdmir eda0238 ve Bn az önce ne olur be olmaz diye suyuna okumalarımı yaptım suyumu hazırladım dolaba koydum son 16 gün kaldı acil birşey olur yapamam diye korktum ve hazırladım sancım gelir gelmez geniş kaba koycam suyu otuda içine atıp biraz içip gidicem doğuma 😊😉
Hdmir heyymomm Bn erkenden okudum az önce okudum suyu kaldırdım otu suya atma açılman olur sancın geldiğinde suyun içine at otu bnm daha 16 günüm var Bn bu gece okudum hepsini bişey olmaz otu suya koymadıkça
heyymomm Hdmir tamamdır teşekkür ederim 🥰 bir de benim şu an 1 cm açıklığım var ama yine de koymayayım dimi doğum sancısı gelince koyucaz
YaseminBatrk Benim bildiğim ve uyguladığım , sancı geldiğinde otu suya koyup üzerine dualar surelerr Yasin’i Şerif okumak . Biz böyle yaptık hamd olsun ot açıldıkça rahim açılıp genişliyor . İnanç meselesi . İnş kolay doğumlarımız olur yel avazda 🙏🏻✅
Asenadgdvrn80 eda0238 kaynat iç ne alaka ya doğumun sancın başladığında suya koyuyorsun o açıldıkça rahmin açılıyor çok şükür alllahima doğumum kolay oldu 3 saat falan sürdü 13 saat süren var 🤲🤲🤲🤲🙏🙏🙏🙏
MirzaHazal56 Asenadgdvrn80 sabah 10 dan gece 3 e kadar suni sancı verdiler bacim açılmam olmadı diye bilseydik çoktan yapardim Meryem Ana otunu şimdi ikinci gebeliğim inşallah yapicam bunu
Hdmir MirzaHazal56 yoo başkasına okuyabilirsin ama Bn kendi işimi kndim yapanlardanım başkasına okutmaktansa şimdiden kndim okur hazırlarım daha iyi kafan rahat sakin 😊😉