Esra357 Merhaba 17+3 teyim. Bugün kontrolüm vardı. Doktor bebek yan yatıyor dedi. Benimde kasıklarımda ağrı oluyordu. Doktor bebeğin bu yatış pozisyonu ağrı yapabilir dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Sonra dan düzelir mi
Nehirkaya25 Esra357 kızım doguma kadar 50 defa pozisyon değişti suan 27+3 hamileyim oglumda öyle geçen hafta ultrasonda baş asagiydi bugün yan pozisyonda kasık değil ama karın boşluğunda ağrı oluyor evet
Bsmlh Esra357 benım 25 en basından berı o sekılde pozisyon degısımını hiç yakalaymadık🙈 popo kısmı resmen susuz gerı yerler suyu var ama degısmıyor dedi yürüme yasakladı bu hafta bakalım ne diyecek
burjoosphere Esra357 37 haftalığız ve ilk baştan beri oğlum yan yatışlı. Bu nedenle sezeryan olacağım 15 Şubatta. Başka bir sıkıntı yaşamadım ağrısı sancısı olmadı. İnsallah sizde de yakında geçer. Tüm kuzular sağlıkla gelsin 🧿
Hulyaa12-- Esra357 benimde öyle 23. Haftamdayım yan yatıyor başı solda ayakları sağda tekmeleri hep sağda zaten enfeksiyon var sancı yapıyor birde o 🙄 rabbim sağlıcakla kocağımıza almayı nasip etsin inşallah