İyi geceler 🌙 forumu nisan 2019dan beri takip ediyorum . Yani bebeğe karar verdiğimizden beri. Ben hormon testlerimi yaptırdım normal çıkmıştı . Eşim de ekim ayında testlerini yaptırdı sonuçlar hüsran . İleri hareket , sayı, morfoloji kötü . Doktor normal yolla olmaz aşılama ile olur demiş . Denemeye devam ettik . Ama takviyeler kullandık . Özellikle ÇAKŞIR KÖKÜ SUYU. Kesinlikle ama kesinlikle çok etkili bu sayede hamile kalabildiğimi düşünüyorum . Tabiki bunun dışında doktorun önerdiği takviyeyi de kullandı eşim. Aralık ayında hiç gecikmeyen adetim 2 gün gecikti ve ben çok ümitlenmiştim . Adet olunca çok üzüldüm ve aşılama için doktora gidelim artık dedim . Aşılama için doktora gittiğimizde benim Amh değerimin yani yumurta rezervimin 0,14 olduğunu öğrendik . Aşılama bile olmayacak direk tüp bebeğe gidin çünkü erken menepoz riskin var dediler . Tüp bebek merkezine gittik doktor orada bile olumlu konuşmadı ve adetimle beraber tedaviye başlamaya karar verdik . Tabi ben o ay durumumu kabullenememe her gece ağlama seanslarına başladım . Çünkü hiç beklemediğim bir durumun içine girmiştim . Hep tüp bebek videoları izleyip her gece ağladım . Ta ki bebeğimin haberini alana kadar . O ay adetim gelmedi onun yerine bebeğim geldi çok şükür 🙏🏻 Umudun 0 olduğu ayda ben hamile kalmıştım . Çok uzun oldu biliyorum ama siz siz olun tüm testlerinizi yaptırın ve doğal yöntemleri deneyin mutlaka . Hamile kaldığım ay Meryem ana otunu da kullanmıştım ekleyeyim ☺️ İyi geceler herkese 💕