Ozlemyeni Mrtmn bi doktora gidip sekerinizi ölcturun.saglik ocaginda yapiyolardi galiba.dikkat edersiniz bi sure yediklerinize
Asx Mrtmn kolestrol de ayaklarda yanmaya sebep oluyor diye biliyorum bi kan tahlili yaptırabilirsiniz. Ama hamilelikte yanma da oluyor
Mrtmn Tatliskoo öyle yapıyorum canım gece bir kaç defa kalkıp suya tutup tekrar yatıyorum bende başka çaremiz yok 😁bazen buzlukta akü var onu koyuyorum 😂
Tatliskoo Mrtmn hahah 😂 aklını hic karistirma canim hamilelikte olan bise bu benim sekerimde yok biseyimde yok amaa yaniyor hamileyiz hormonlar tavan adet olmuyorsun bu kadarda etkisi olsun dmi 😂
Mrtmn Happy58 aynen bende öyle düşünüyorum yaptırırım doktorum önerirse çünkü gerçekten şeker varsa bu ciddi bir durum insülün bile başlatabiliyorlar
Mrtmn Tatliskoo Yani canım aynen bende ona bağlıyorum hormonlar vs ama ilk aylardan başlamayaydı iyidi 😁artık 6 ay daha bekleyeceğiz napalım ☺️
Tatliskoo Mrtmn evet erken baslamis biraz seninki ama yinede testlerini yaptir icin rahat eder canim 🥰
Mrtmn OzgeAlya senin kanın çekilmiş canım öyle derler ya bizimki de fazla geldi galiba 😂ahh bu bebeler
Mrtmn Bahar7272 hmm ben ona hiç dikkat etmedim aslında ne yiyince daha çok oluyor ama her gece oluyor benim 😁
Bahar7272 Mrtmn bisüre tatlı ve ekmek pilav dikkat edersen belki düzelir bende yemediğim zaman olmuyor
OzgeAlya Mrtmn Sorma günümün yarisi lavaboda geciyor öğürmekten duramıyorum ama yeterki sağlıklı olsun ya kurban olurum ben onun minicik ayaklarına 🥺❤️