Nereden başlasam bilemiyorum aslında … Bu benim 3. Gebeliğim biri 4 biri 2.5 yaşında oğlum var bu hamileliğim de diğerleri gibi erken doğum tehlikem vardı 24. Haftamda sancılarım ağrılarım başladı… iğne serum evde ilaç tedavisi ile 27 28i gördük o dönemde 2 sefer ciğer geliştirici yapıldı bir süre sancılarım durmuştu rahattım evdeydim.. taaa kiii 31. Haftaya kadar bel ağrısı çatı kemiği ağrısı hafif ara ara günlük düzensiz kasılmalarım oluyordu dinleniyordum geçiyordu o haftayı da öyle tamamladım haftaya kontrolüm var derken cumartesi 33+1 de olacak olan kontrolümü salı gecesi sancı ve kasılma sıklığı yüzünden çarşamba sabaha aldım.. salı günü akşam yine ağrılarım arttı kasılmalarım fazlalaşınca gece saat 3 de doktoruma yazdım bir duş al rahatlarsın sabah hemen gel göreyim dedi duş da aldım nafile.. git gide sıklaşıyordu 10 dakıka da bir sancı vuruyordu sabahı zor ettim sabah 8de apar topar hastaneye gittik doktorum ultrasonla muayene ederken de 2 sefer kasılmalarım oldu .. şanslıydım ki rahim ağzı hafif kısalmış ama açılmam yoktu çünkü 2 sefer sezeryanlıydım bu üçüncü olacaktı.. nst istedi nstye bağlandım nst de sancılar 90 100 den aşağı düşmüyor hemşire kızlar şaşkın ne kadar çok sancın var nasıl dayanıyorsun diyolar ahh birde bana sorun .. 😔
doktorum nstdeyken tekrar yanıma geldi riskli gebelik ve sezeryan durumun olduğu için senin yatışını yapacağım durdurmaya çalışacağız dedi yanımda hiç bir hazırlığım yok ben odaya çıktım eşim yatış işlemlerini yaptı o sırada bana hemen damar yolu açıldı adalat verildi , eşimi eve hastane çantamı almaya yolladım geldi üzerimi değiştirdim uzandım sancılardan ne yatabiliyorum ne de ayakta durabiliyorum serumlarım takıldı iğneler yapıldı fitil verildi durdurmak için tüm herşeye başladık saat öğlen 12 de ciğer geliştirici vuruldu bu arada sezeryan olma ihtimaline karşı yemekte vermemişlerdi ama çok açtım sancılardan halsiz düştüğüm için yemek istedim çorba yoğurt vs hafif şeyler getirdiler yedim meğer son yemeğimmiş yedim içtim ilaçlar iğneler devam etti doktorum ara da geldi gitti ama kasılmalarım devam ediyor normalde ciğer geliştiricinin diğer dozunu bir sonraki gün sabah vuracaktı fakat sancılarım azlmayınca en azından geceye kadar tutmaya çalışalım gece ciğer geliştirici vuralım biraz daha tutmaya çalışalım ciğerlerine etki etsin dedi ama akşam 6da son bir kere daha adalat verdiler 8 de tekrar nst istedi malesef sancı yoğunluğu hala aynı olunca doktorum geldi rahim yırtılma riski yüzünden apar topar 10 dk içinde ameliyathane de buldum kendimi genel anestezi istedim çünkü 2. Sezeryanım yanlış yere spinal anestezi yapıldığı için omurilikten sıvı kaçağı olmuştu o yüzden genel istedim ameliyathanedeydim yataktan sedyeye geçtim hem soğuktan hem stresten korkudan tirtir titriyordum bağladılar örtüleri örttüler yatak bir anda sıcacık kesildi o arada bebek hemşiresi de bebek için gerekli hazırlıkları yapıyordu gözüm hep oradaydı çünkü küveze gidecekti oğlum 😔😔 doktorum geldi batikonladı hazırlandık anestezici başımdaydı derin derin nefes alın dediğini hatırlıyorum 3. Nefes alışımdan sonrası yok uyumuşum 27 Ocak 2021 de 32+5 de saat 21.00 de 3.kez anne oldum 👼🏻👼🏻 Oğlum doğduğunda öyle ağlamış ki eşim kardeşim sesini dışardan duymuş 😭 tabi ben çıkana kadar oğlumu ambulansla hastanenin diğer şubesine yoğun bakıma göndermişler çünkü solunum sıkıntısı vardı ambulans önde eşim arkada gitmişler..
benim de işlemim bitmiş ayılma odasına aldılar seslendiklerini hatırlıyorum bebeğim iyi mi diye sordum iyi annesi merak etme dediler çok bağırdım çok ağrım vardı çünkü ölümden dönmüşüm doktorum daha sonrasında bir saat geç alsaydık bebekte sende çok büyük tehlikeye girecektin dedi rahim in yırtılmasına sadece 2mm kalmışş.. çok şükür ki bende oğlum da iyiyiz oğlum küvezde ben evdeyim ama hala bugun 8 gün olmasına rağmen toparlayamadım en kötü sezeryanım buydu… benim doğum hikayemde bu şekilde oldu bitti 🙏🏻 Oğlumuz hala küvezde inşallah oda abilerinin yanına en kısa sürede gelecek 👼🏻❤️