Cdlmeryem 4 aylık diyebiliriz o zaman sanırım hayırlı olsun darısı otuzlara :) bizim de yarın 15 dolacak inşallah
Gamzeakd Brs34 doktorun vermedi mi canım ? Ben best vm diye bir omega+multivitamin kullanıyorum . Magnezyum magosit kullanıyorum bide demir ilacı hap olarak ferrum kullanıyorum
Gamzeakd Meriseymen evet canım kız 🥰 🌸 iki kere gittim 15+2 de bide 16. Haftada baya açtı bizim kız her yerini gördük 😂
Meriseymen Gamzeakd masalah ya ne guzel bende hayrli saglkli olsn ama gonlum hep kız dan yana bi oglum var bu da kiz olursa iyi olacak pazartesi gidecm bakm bende
Gamzeakd Meriseymen benim de bir oğlum var burda hep tahminde erkek bunada dediler 😅 bende nedense kendimi erkeğe hazırlamıştım 😂 doktor söyleyince kırk kere kadına emin misiniz dedim . Kesin dedi yüzdeli bile konuşmadı 🥰