YYaseminn 3. ay itibariyle belirginleşti 5. ayda sanki top yutmuşum gibiydi. 29+0 bugün ve her an doğuma gidecekmişim gibi 😂 benim çok hızlı çıktı ve belirginleşti. İri yapılıyım aslında ama karnımın böylesine kocaman oluşu çevremdekilerin yorumuyla iç karnımın dar olduğu yönünde 🤷🏻♀️ Bilemedim.. 😂