Hayırlı uğurlu olsun canım.. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri.. önde olması demek erken geleceği anlamına gelmiyor..Benimde öyleydi doktorum hep sat â göre verdi tarihi..3 hafta önde olduğu zaman bile.. şimdide ilk hamile kaldığım zamanla aynı.. yani 3-4 gün önde görünüyor.. son 30 günümüz ama ben 37. haftada olsun istiyorum.. 😊