Merhabalar, 22 haftalık gebeyim ve aşı icin sıra gelecek , öncelikli gruplarda yer aliyorum. Kadın doğum doktoruma sorduğumda biz okurken bu virüs yoktu kanıtlanmış hiç bir bilgiye sahip olmadığımdan asi ol da demem olma da demem diye bir yorum yapti, aşı olan var mı acaba merak ediyorum…