Gamzealmina gozde_arel 34+1 den slm 🤭 sezeryan benm 38 de alıcak Allahın izniyle 4 haftanız kaldı insaAllah
Sbhmstfelf19 gozde_arel normalde iyyiz ama bide taşınma telaşımız çok yoruyor bizi kolay doğururum inşallah bu sayede diye kendimi teselli ediyorum😁
gozde_arel Okyanusymn AlevY Aysegul07 Betulimren Demiralpmoms Allah’ım kucağımiza almayida nasıp etsin sikayetleriniz varmı.mesela ben şimdi uyumaya korkuyorum midem yanıyor 😅
AlevY gozde_arel Aminn ınsallah 😊 hemoroid oldum en kotu derdim bu suan🙉kremler fayda etmeye başladı da rahatladim😂gece uykusuzlugumu saymiyorum:)
CupCake gozde_arel benim de bazen kasıklarım ağrıyor. , bazen bel ağrısı …🙁 birde sizin harekleri nasıl , benim biraz ağırlaştı yavaşladı gibi i🙄😓