Balpetegim Merhaba hanımlar 10 haftalık gebeyim bugün doktorum mantar için gynomax xl fitil verdi gebeliğin ilk 3 ayı kullanılmaz yazıyor içinde kullanan var mı aranızda bebeğe bi zararı olur diye kullanmaya çekiniyorum biraz
Ayse_63 Balpetegim ben kullandım ama 3 4 aylıkken kullandım bi sıkıntı olmamıştı doktorunuz verdiyse bunu bilerek vermiştir içinize sinmesi açısından arayıp sorun isterseniz
YaseminBatrk Balpetegim bazen elde olmayan ilacın farklı isimlisini veriyorlar acaba öyle bir durum mu oldu .
Balpetegim Ayse_63 evet yarın tekrar arayıp sorucam teşekkür ederim zaman ayırıp cevap verdiğiniz için 😊