Arkadaşlar 6.haftada ikiz bebeklerimin kalp atışı olmadığını için kürtaj oldum kanpıhtılaşması olduğunu öğrendim ardından 4 ay geçti ve şuan 5. Haftamda hamileyim kansılandırıcı iğde kullanıyorm bu durumu yaşayan varmı şuan yine aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum imşallah beneğimin kalbi atar Dua edin 🙏: