Raymalifalitiko Kızlar seher çınara muayene olan yada sezeryan ve normal doğum farketmez dogum yapan arkadaşlar memnun musunuz? Hastane odası nasıl? Icinde tuvalet var mı ve refakatçının yatabileceği bir koltuk ?
Saruhanvemetehaninannesi_ Orda doğum yapmadım ama odalarında lavabo var , birde ikili koltuk var refakatçi için