asslihan merhaba canim ben ikiz gebeyim yazdığın aynı şey bende oluyordu duramadım doktora gittim korktum. Hiç bisey çıkmadı Allah a şükür bende 29 haftalığım normal bunlar dedi doktorum bazen iner bazen çıkar böyle hissedebilirsin dedi. Tabiki sizi çok rahatsız ediyorsa sizde doktorunuza gözükun. İçinizi ferah tutun bebeğiniz etkilenmesin stresten