Canım bende cinsiyeti öğrendikten sonra yavaş yavaş tek tük almıştım iyi ki de almışım dedim ,çünkü biz biraz talihsizlikler yaşadık 27.hafta da erken doğum riskiyle hastaneye yattık bi ay hastane de kaldık ,hastaneye yatınca iyi ki de çoğunluğu almışım dedim , şükür taburcu olduk şuan 6 haftamız var bütün herşey tamam 😊 bence yavaş yavaş al gene dursun kenarda ,sağ salim alalım kucağımıza paşaları 🙏🏻