Ya kızlar 33hafta 6 günlük hamileyim bugün normalde de ara ara karnımda sertleşme olurdu ama geçerdi sonra bugün sabahtan beri daha sık olmaya başladı ara ara adet sancısı gibi sancımda oluyor normal mi yoksa doktora sormalımıyım kontrolüme daha 2 hafta var